O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

piątek, 7 grudnia 2012

Dzwonki , bombki i choinka

Witam
Dziś pokażę mój mały wkład w kiermasz organizowany przez dzieci z Grupy Misyjnej na Papieskie Dzieło Misyjne Dzieci.

Powstały dzwonki z papierowej wikliny według kursu maggii





Choinka z papierowej wikliny według kursu Ani






Bombki dekupażowe.
Jeszcze im do ideału daleko, ale się uczę. Bombek będzie w przyszłości więcej.




 To by było na tyle.
Jakości zdjęć nie będę komentować;-(((

Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. Ale Ci się dzisiaj worek z ozdobami rozsypał - wszystkie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ozdoby :)Bombki-cudo !

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko śliczne!!! A na kolejne bombki czekam z niecierpliwością. pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ozdoby! :)
    A jak uczysz się dopiero robienia bombek to podziwiam bo super Ci wyszły! :) Również czekam na kolejne! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty