O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

środa, 6 czerwca 2012

Podaj Dalej

Witam
Wzięłam udział w PODAJ DALEJ na blogu u  Ela17 .Wczoraj otrzymałam taki prezent ,  za który bardzo dziękuję.
Teraz ja ogłaszam taką zabawę u siebie.


 ZASADY:
1) dwie osoby, które jako pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie paczuszkę z drobiazgami.
  2) musza wysłac w ciagu tygodnia swój adres na mój mail   monika.matysiak@o2.pl
  3) osoby te ogłosza na swoim blogu taka sama podawajke,oczywiscie po otrzymaniu ode mnie prezentu
 zapraszam do zabawy :)))












Pozdrawiam serdecznie


2 komentarze:

  1. Ja się zapiszę jako pierwsza:)Uwielbiam scrapbooking:)

    Pozdrawiam:)

    www.kreatywna-robotka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze mam problem.. bo bardzo lubie tego typu zabawy i bardzo chetnie bym sie na nią zapisała.. ale ten termin nieco mnie przeraza , bo w tym miesiacu juz nie dam rady... nie wiem czy jest jakies wyjscie?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty