O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

poniedziałek, 26 listopada 2012

Wianek Śląski

Z okazji Dni Śląskich w szkole mojej córci, razem z inną mamą wykonałyśmy na konkurs WIANEK ŚLĄSKI. W tym miejscu pozdrawiam serdecznie Dorotę.  Trochę czasu nam to zabrało.  Wianek powstawał w trzech turach. Jednego dnia skręcałyśmy kwiaty z krepiny. Drugiego montowałyśmy wianek, a trzeciego dopinałyśmy wstęgi , koraliki i kokardki.
A oto gotowy wianek na głowie mojej zadowolonej panny.




Wianek już w szkole. Jak zdobędzie jakieś  miejsce to pewnie się pochwalę.


Pozdrawiam

11 komentarzy:

  1. o rany! Piękny wianek!! Podziwiam Cię Kochana ! A córcia pięknie wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!! Sporo roboty było przy tym wianku ale opłacało się :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow Flower Power! Niesamowity wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow Flower Power! Niesamowity wianek:)

    OdpowiedzUsuń
  5. supeerr wianek!!!no cudeńko.z racji tej że gdzieś wg mnie na dole mieszkasz może natrafisz na muzeum a moze już wiesz gdzie można obejrzeć stroje ludowe regionalne .no choruję od zawsze bardzo bym chciała mieć zdjęcie takiego stroju.uszylabym dla wnusi.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Always ensure you choose a method that is proven to remove skin tags without causing adverse
    effects and scarring. Once your mole is dry, cut a piece of duct
    tape three times the size of the mole. Chocolate and junk foods are often blamed for the cause of acne.


    My webpage; how to get rid of warts asap

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wykonana praca. Pozdrawiam i życzę dalszej weny twórczej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam, czy moze mi Pani na czym Pani te kwiaty montowala? Bo coreczka tez potr zebuje wianek, a nie wiem jak sie do niego zabrac :-( bede bardzo wdzięczna

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam 😀kwiaty mają łodygi z drutu florystycznego więc zaplatałam jak z polnych kwiatów 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam 😀kwiaty mają łodygi z drutu florystycznego więc zaplatałam jak z polnych kwiatów 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty