O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

wtorek, 4 września 2012

Ślubne

Witam
Wakacje, wakacje i po wakacjach. Powolutku wracamy w naszą rutynę mąż do pracy, córcia do szkoły a ja w końcu  mam chwilkę na swoje hobby.
Ostatni jeszcze próbuję swych sił w produkcji kolczyków. Kilka par powstało, są testowane w naszych uszach. Pokaże jak zrobię zdjęcia.
Dziś zaległy , bo z początku sierpnia komplet ślubny.


Powstało pudełeczko


i karteczka do pudełeczka





 do kompletu własnoręcznie wypleciony koszyk z papierowej wikliny


a  w koszyku róże z krepiny




Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty