O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

poniedziałek, 3 grudnia 2012

Turniej Andrzejkowy w Chrzanowie

Witam
Poprzednią niedzielę spędziłam z córką na Otwartych Mistrzostwach w Akrobatyce Sportowej.Był to Turniej andrzejkowy.Córcia moja wraz ze swoimi koleżankami przywiozła dwa medale.


ZŁOTO zdobyły z Werką w dwójkach dziewcząt. Muszę się pochwalić ,że pokonały 39 par.






SREBRO zdobyły w trójce dziewcząt.









Pozdrawiam serdecznie

2 komentarze:

  1. Jesteś z pewnością bardzo dumna i masz do tego wielkie prawo! Wszystkiego dobrego dla córci!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to Kochana, być może rośnie Ci mistrzyni olimpijska! :D
    Na pewno jesteś bardzo dumna ze swojej córci! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty