O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

niedziela, 4 stycznia 2015

Karteczki Świąteczne

Witam!!!!

Jak ten czas szybko leci. W zeszłym roku planów miałam wiele, w różnych wyzwaniach brałam udział.
Nie wszystkie cele udało się osiągnąć, nie wszystkie pomysły doprowadziłam do końca, trudno takie życie.
Blog zarósł kurzem i pajęczynami, trzeba tu przeprowadzić generalne porządki.
Wiele razy obiecywałam sobie regularne publikowanie na blogu, jakoś tak wyszło jak zwykle.
Dziś kilka faktów z pożegnanego już 2014 roku.
Nie był to najszczęśliwszy rok dla mojej rodzinki. Dobre wieści przeplatały się z ogromnymi smutkami. Narodziny , śmierć, pogrzeb , chrzciny. Z jednej strony wielka radość bo urodziła się moja druga siostrzenica Amelka , z drugiej wiadomość o ciężkiej walce mojego wujka  z rakiem(niestety przegranej [*])
Ale w końcu przyszła wigilia , sylwester i Nowy Rok(oby był lepszy od poprzedniego!!!)

A oto kilka kartek , które stworzyłam razem z moją córcią















choinka autorstwa mojej Wikusi
Pozdrawiam serdecznie
Do Siego Roku

mamawiki : -*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty