O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

sobota, 17 marca 2012

Zaproszenia komunijne

Witam
Ostatnio tworzyłam zaproszenia na komunię, są to dopiero drugie takie twory w mojej "karierze". Pierwsze można zobaczyć tutaj . Gdy je zrobiłam byłam z nich bardzo dumna , dziś wiele bym w nich zmieniła.
Ale dość już o przeszłości.
Oto najnowsze zaproszenia::::

a tu hurtem:)


  

Pozdrawiam serdecznie;))

2 komentarze:

  1. Prawie zawsze tak jest że chcemy coś zmienić. Śliczne zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są...
    dziękuję... cmok, cmok

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty