O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

niedziela, 3 lutego 2013

Szyciowo

Witam i o zdrowie pytam!

Aura u nas taka wiosenno-jesienna. Śniegu zero, za to wszędzie tony piachu i błoto, no i zahibernowane odchody psie . Fuj!!! Trzeba bardzo uważać, co by nie wdepnąć w szczęście:(
No to pomarudziłam, a teraz do rzeczy.. Pamiętacie Julkę pięciolatkę dla , której powstała ta czapka  ?
Otóż Julka zapytała, czy nie uszyłabym jej MYSZKI. Myszkę myślę sobie! Szyłam króliki, anielice, ale myszki to jeszcze nie. Ale od czego jest internet. Poszukałam, znalazłam wzór i oto jest myszka




W tzw międzyczasie ,Julka dołożyła wytyczne, że ubranko ma być  "nieprzyszywalne"  . A z racji zimy, ma mieć szalik, czapkę i ciepły płaszczyk!!!
Tak powstała sukienka, którą Jula może zdejmować , bo o to chodziło z tą nieprzyszywalnością !!!



myszka jest raczej prosta, tylko krzywo stoi ;))






Zamiast płaszczyka dostała ciepły swetere i szalik ,

 Myszka ma za duże uszy, co by czapkę nosić, a zresztą wiosna idzie, to się jej już nie przyda.

Julcia była bardzo zadowolona. Podobno powiedziała cytuję "pani Monika jest najlepsza na świecie"
Urosłam kilka centymetrów gdy to usłyszałam od jej mamy.
No i myszka na moją cześć została ochrzczona Monika
Taka to była historia myszki Moniki.

A na zakończenie zdjęcie Julki w czapce

 
foto by Ania mama Julki




Pozdrawiam serdecznie.
mamawiki


p.s  właśnie wyjrzałam przez okno, a tam niespodzianka. Znowu śnieg prószy ,brudy przykryje. Hura

8 komentarzy:

  1. Myszka jest super! Aż boję się pokazać ją córce, bo będę musiała uszyć podobną;)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Monia jesteś WIELKA ;)
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  3. No kochana,cudeńka wychodzą spod twoich rąk!
    POZDRAWIAM i zapraszam w moje skromne progi

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna ta mysz! I ubranko "nieprzyszywalme" mnie rozbroiło :)
    Cuda robisz!

    Serdecznie zapraszam do siebie po nominację.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty