O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

niedziela, 27 stycznia 2013

Szyciowo

Witam

Dziś szyciowo,co prawda to nie środa, ale także to nie torba. Maszyna znowu poszła w ruch i powstała według tego samego szablonu i wzoru kolejna Anielica. Czyli powolutku realizuję moje punkty z listy na ten rok.  Uszyć więcej Anielic.Ta została uszyta, na urodziny koleżanki mojej córki. W następnym poście pokaże jaka powstała do niej karteczka oraz mój pierwszy żelkowy bukiecik.






Dużo zdjęć , ale jakoś nie mogłam
się zdecydować , które najlepsze.





















Pozdrawiam serdecznie w tę mroźną niedzielę


mamawiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty