O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

sobota, 26 stycznia 2013

Sztrykowanie, heklowanie i inne wyplatanie

Witam

Dziś pokazuję czapeczkę zrobioną (uheklowaną) na szydełku.
Robiłam ją według wideo - kursu  Uli. Miała to być najzwyklejsza , prościutka czapeczka dla pięciolatki.
W trakcie heklowania wpadłam na genialny pomysł , aby wykorzystać instrukcje Kasi na czapkę Hello Kitty
W ten sposób dzięki dwóm super KOBIETKOM powstała, fajna czapka dla fajnej dziewczynki.




Czapkę prezentuje balonik, jak zrobię zdjęcie właścicielce to pokażę .
Dziękuję dziewczyny za super instrukcje

Pozdrawiam serdecznie

Mamawiki

5 komentarzy:

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty