O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Zapomniany haft

Witam

Niedawno przez przypadek, znalazłam haft, który zaczęłam dłubać , nie do wiary, w lutym 2012roku.
Odnaleziony hafcik prezentował się tak




Zabrałam tą robótkę ze sobą na wakacje i po powrocie wyglądała tak :



a dzisiaj jest o kolejne kilka krzyżyków więcej:



Postanowiłam codziennie chociaż kilka krzyżyków podzióbać , aby do końca wakacji obraz ten skończyć.

Postępy będę publikowała w nowej zakładce HAFT ETAPY


Pozdrawiam serdecznie

mamaiki

2 komentarze:

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty