O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

wtorek, 16 lipca 2013

Rowerek

Witam !!!
Dziś chwalę się moją ostatnią plecionką.
Jest to rowerek zrobiony według   tego kursu
Rowerek powstał dla Wychowawczyni , mojej córki , na kwiatki na zakończenie roku szkolnego.


w stanie surowym


A teraz seria zdjęć wykończonego rowerka





o i jeszcze rowerek z kwiatkami, kwiatki też są ręcznie robione, ale o nich będzie innym razem




Oczywiście przypominam i bardzo serdecznie zapraszam 
do wzięcia udziału w PODAJ DALEJ .

Pozdrawiam serdecznie

mamawiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty