O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

wtorek, 7 stycznia 2014

Foto wyzwanie styczeń # 1

Witam!!!
Wczoraj rozpoczęło się kolejne foto wyzwanie u Uli.
Z lekkim poślizgiem , ale wczoraj zabrakło czasu.
Oto lista tematów :


Pierwszy temat i to taki trudny. Ciężko siebie samemu określić się jednym słowem.
Bo co wybrać mama, żona, kura domowa, Monika. Ale to przecież są odpowiedzi na pytanie kim jestem a nie jaka jestem. Więc dalej  główkowałam : jaka jestem??? Cierpliwa ale do pewnego momentu, a później wybucham, tolerancyjna, póki ktoś nie robi krzywdy mnie albo mojej rodzinie. Słomiany zapał, myślicielka bo więcej myślę niż działam. I stanęło na tym , że jednak marzycielka. Moje marzenia są raczej z tych łatwych do spełnienia, więc często się spełniają, a  wtedy jestem szczęśliwa. Mam też takie ,nad którymi muszę popracować, ale jakiś cel w życiu trzeba mieć .........



Pozdrawiam serdecznie
mamawiki z głową w chmurach ;-)

P.s   tutaj można zobaczyć zdjęcia innych uczestników

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty