O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

wtorek, 7 stycznia 2014

PROJEKT 365 DNI.

Witam !!!!

Dzisiejsze zdjęcie jest już z samego rana . Jest to zdjęcie tzw niespodziewajka.
Jak dobrze , że miałam dziś rano telefon  przy sobie. Taki oto widok zauważyłam odprowadzając moją córę do szkoły. Aż krzyknęłam z wrażenia . Tęcza w styczniu, na tak zachmurzonym niebie, wprost niemożliwe.
Była cudnej urody, zdjęcie nie oddało jej uroku , ale szybko chowałam telefon , bo deszczyk kropił.
Dzięki temu zjawisku przyrody ? pogody?  uśmiech nie schodzi mi z twarzy i Wam życzę udanego dnia.



7. TĘCZA W STYCZNIU

pozdrawiam

mamawiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty