O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

środa, 21 marca 2012

Wiosenne jajeczka

Witam wiosennie w ten PIERWSZY DZIEŃ WIOSNY. Cieszycie się z tego tak jak ja. Nareszcie wiosna, chociaż dziś u nas zimno, ale słonecznie.Budzące się życie za oknem dodaje mi optymizmu.Aż żyć się chce no i tworzyć. Dzisiejszy wiosenny poranek spędziłam na tworzeniu pisanek a'la karczoch.Paluchy mnie bolą od wbijania szpilek, ale jestem zadowolona z efektów swojej pracy.
No to się rozpisałam, a teraz zdjęcia

 W koszyczku


Różowo-złote



Biało-fioletowe

biało-złote
 Moja duma trzy kolory
łososiowo-złoto-białe

 biało-łososiowe

 kolejne trzy kolory , tylko inny układ
 jajka razem




Pozdrawiam wiosennie

1 komentarz:

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty