O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

wtorek, 7 stycznia 2014

Foto wyzwanie styczeń #2

Witam!!!
Kolejny dzień wyzwania foto u ULI.
Dzisiejszy temat ZABAWKA
Oj tutaj to nie musiałam w ogóle się zastanawiać.
Taką oto zabawkę dostałam od DZIECIĄTKA pod choinką.
U nas prezenty świąteczne przynosi właśnie Dzieciątko.



Pewnie zastanawiacie się co to jest? Część z Was pewnie wie , że to zestaw pieczęci  do embossingu.
Siostra,myślała że zakupiła pieczątki , dla craftującej starszej.
A to okazały się pieczęcie do wytłaczania na papierze.Powiem szczerze ,że wcale się nie zmartwiłam tą pomyłką. Takich fajnych zabawek jeszcze nie miałam, a pieczątek vel stempli już kilka mam.
Powiem Wam w tajemnicy, że podobno widok mojej rozradowanej twarzy był bezcenny, gdy oglądałam to cudo.W tym roku Dzieciątko przyniosło mi jeszcze coś związanego z moim hobby. Ale o tym już innym razem, jak nadarzy się okazja, aby użyć tych cudów.
A oto mała próbka na papierze::



Pozdrawiam serdecznie

mamawiki

16 komentarzy:

  1. Fajne to to :) No i prezent pomysłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ cudny prezent! i jaka praktyczna zabawka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna zabawka! i pomysłowa!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę przez przypadek ale prezent bardzo trafiony :-D pozdrawiam

      Usuń
  4. szkoda, że u mnie nikt na taki prezent nie wpadnie ;) Chyba muszę mężowi pod nos "podtknąć" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podtykaj, podtykaj! Szczególnie facetowi, podobno mało domyslni są ;-)

      Usuń
  5. SUPER:). Najlepsza ta buźka w rogu :). Wszystko bym nią odcisnęła i nigdy nie miała złego humoru :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty