O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2012

Kolejne króliczki

Kolejne króliczki powstały i to nie  będą ostatnie.Jeden pojechał odwiedzić małą Alcie. która wylądowała w szpitalu.Przyniósł jej wiele radości. A drugi został uszyty specjalnie dla mojej Wiktorii, która niedługo wyjeżdża na Zieloną Szkołę(jak ja to przeżyję?).Będzie to jej pierwszy wyjazd bez rodziców.
A oto one


Królik Ali



 


Różowa panienka mojej córci






























Pozdrawiam serdecznie
Dziękuję za pozostawione słowo
Witam serdecznie nowe obserwatorki








2 komentarze:

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty