O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

poniedziałek, 7 stycznia 2013

Wyzwanie fotograficzne

Witam
Zapisałam się na wyzwanie fotograficzne na blogu sen Mai.



oto wytyczne wyzwania


Dziś dzień pierwszy ;  TY


oto ja, trochę rozczochrana, ale moje włosy tylko w koku są w miarę ugładzone. Jest to jak widać autofotka  bez rozkładania statywu  (lenistwo)


Pozdrawiam

7 komentarzy:

  1. Witam i pozdrawiam po sąsiedzku, bo z Chorzowa w chwili obecnej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam sąsiadkę :-))))
    Jagodzianko mi marzą się proste , gładkie włosy;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. No to tak jak ja bez statywu przez lenistwo...
    :)
    A włosy masz ok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ja witam !
    Pewnie że rozczochrana, a co, marzycielka na pewno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty