O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

niedziela, 13 maja 2012

Wymianka

Jakiś czas temu zapisałam się na wymiankę Z MOTYWEM KWITNĄCEJ WIŚNI u przesympatycznej ComoLaluz. Dzięki za zorganizowanie.
A oto co dostałam od przemiłej pocieszna.

W przesyłce znalazłam super notesik z motywem kwitnącej wiśni, zawieszki zapachowe do szafy i furę super przydasi.Oczywiście nie zabrakło herbatek i słodyczy.Jeszcze raz wielkie dzięki.

Ja wyhaftowałam obrazek z różową frezją, bo nie znalazłam wzoru na kwitnącą wiśnie.

poza tym parę przydasi no i kawka i coś do kawki








To już wszystko.
Była to moja pierwsza wymianka, jestem bardzo zadowolona, że się na nią zapisałam.
Dostałam super prezenty. Mam nadzieję, że moja przesyłka, też sprawiła przyjemność pociesznej.


Pozdrawiam serdecznie


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty