O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

poniedziałek, 14 maja 2012

Pierwszy królik a raczej królisia

Tak jak w tytule, dziś chwalę się pierwszą zabawką tildową uszytą przeze mnie.
Wzór i instrukcję krok po kroku znalazłam  tutaj.
bez uszu i oczu ;-))


tu już przejrzała na oczy



Na zdjęciach niestety widać rozgardiasz jaki panuje, gdy "tworzę" Zdjęcia były cykane podczas produkcji. Nowych  nie będzie bo królisia już znalazła nowy dom.Powędrowała w prezencie urodzinowym do koleżanki mojej córki.


metka wykonana według przepisu Eli





Urodziny były 10 jak widać na kartce



no i słodki bukiet



To by było na tyle.
Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. Królisia przepiękna Ci wyszła, doskonała w każdym calu :) bukiecik też bardzo pomysłowy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooooo ale słodziaczek królaczek :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak przeglądam twojego bloga i widzę, że mam taką samą maszynę do szycia co ty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty