O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

sobota, 15 września 2012

Torebki

Witam.
Dziś będzie odrobinę o szyciu.Jak już wiecie chciałabym nauczyć się profesjonalnego krawiectwa. Na razie musi mi wystarczyć moja amatorszczyzna.
Przeglądam różne blogi szyciowe i szukam instrukcji w necie.A jak się tak naoglądam, to aż mnie nosi , coby maszynę z kąta wyciągnąć.

Jako pierwszą  przedstawiam Wam moją ukochaną torbę listonoszkę.Jest to torba eko , ponieważ powstała z dżinsów mojej córci. Nie zabrałam dziecku spodni, co to to nie. spodnie byly z zębami i strasznie gryzł moje dziecko. Tą torebkę uszyłam na oko. Bez miary, wykroju i takich tam. Dlatego jest trochę krzywa ale i tak ją lubię.



Na kolejną torbę przygotowałam sobie wykrój . Instrukcję uszycia takiej torby znalazłam tutaj.
Moja torba miała pomieścić wszystko co nam potrzebne do plażowania. zapinana jest na magnes. 
W środku ma kieszonkę . Nad morzem się sprawdziła, ale chętnie ją  noszę na co dzień .



Jeszcze powstał komplecik dla córki, ale o tym w następnym poście.

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty