O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

czwartek, 13 września 2012

Wyzwanie fotograficzne

Dzień pierwszy - Poniedziałek

   Dziś długo się zastanawiałam co ja takiego charakterystycznego robię tylko w poniedziałki.
     Okazuje się , że dla mnie jest to dzień jak co dzień. Zaczynam każdy poniedziałek, tak jak każdy dzień : od porcji lekarstw, także każdy dzień w ten sam sposób kończę.



oto moje poranne tablety


 ;-)

1 komentarz:

  1. Ojej, jak ja nie cierpię wszelkich piguł! Na szczęście jeszcze nie muszę brać żadnych... Chyba ...;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty