O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

niedziela, 16 września 2012

Wyzwanie fotograficzne

Dzień siódmy Nowy Projekt

Dzień siódmy ostatni.
A u mnie poczatek
Mój nowy projekt chodził za mną od dłuższego czasu. Chodziło mi  o  utworzenie nowego bloga, tym razem kulinarnego. Ma to być taka moja książka kucharska.
No więc właśnie przed chwilką opublikowałam pierwszego posta w mojej książce kucharskiej.
Serdecznie zapraszam tutaj , dziś  przepis na Paprykę Konserwową. Przepis sprawdzony papryka wychodzi chrupka, pyszniutka. Polecam



Pozdrawiam serdecznie

3 komentarze:

  1. super pomysł :)
    to świetny sposób na zrobienie porządków w przepisach, a przy okazji można podzielić się swoim doświadczeniem z innymi

    powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia :)
    Zachciało mi się takiej papryki konserwowej... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty