O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

piątek, 8 lutego 2013

Wyzwanie fotograficzne

Dzień piaty  MIŁOŚĆ


 "Gdybym mówił językami ludzi i aniołów, 
lecz miłości bym nie miał.
Stałbym się jak miedź brzęcząca 
albo cymbał brzmiący.
Gdybym posiadał  wszelką wiedzę 
i wiarę taką iż bym góry przenosił
Lecz miłości bym nie miał
Gdybym rozdał ubogim,
 całą swoją majętność
A ciało swe wystawił na spalenie, 
Lecz miłości bym nie miał
 Miłość jest cierpliwa
 Miłość jest łaskawa
 Miłość nie zazdrości
 nie szuka poklasku
 gniewem się nie unosi
 Miłość nie pamięta złego
 Miłość nigdy nie ustaje "
 
Dzisiejszy temat jak zwykle można zinterpretować na 1000 sposobów i miałam kilka pomysłów .
Wybrałam, taką miłość, która mnie zawsze bardzo wzrusza. Jest to bezinteresowna miłość dziecka do rodzica. Moja córka bardzo często wyznaje nam miłość, kilka razy dziennie. Często są to wyznania w formie jej pracy twórczej.
To serce wisi na lodówce już od jakiegoś czasu. Gdy rano na nie zerkam, to od razu wiem,że to będzie dobry dzień.




Na dokładkę   muzyczna  niespodzianka.
Kiedyś tylko tego Pana słuchałam.
To też była miłość, miałam ogromny plakat z autografem na ścianie, a z  spinaczy biurowych wielkie serce  na tym plakacie. To były czasy :)


Pozdrawiam
Do jutra
mamawiki

11 komentarzy:

  1. Piękne dzieło :)
    Moja córcia też lubi wyznawać mi miłość, a najbardziej w środku nocy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam tę piosenkę!
    śliczna laurka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne serducho!

    A ten utwór to jeden z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też kiedyś obdarowywana byłam obficie przez swoją córcię, ale już wyrosła z tego zwyczaju:)
    A dzieło Twojej córci urocze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co za piękne serducho! :-)

    To niesamowite, że dzieci potrafią po kilkanaście razy dziennie wyznawać miłość i wielka szkoda, że potem się z tego wyrasta. Dorośli już tego nie potrafią.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. z taką laurką to musi byc dobry dzien!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło co rano widzieć takie serduszko ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego pana kiedyś tylko i wyłącznie również słuchał mój Mężulek ;-)

    Serducho prześliczne :-)
    Ja mam koło lodówki - słonecznika od Pierworodnego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miło tak patrzeć codziennie na to serce :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty