O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

niedziela, 24 marca 2013

Dekupaż na świeczkach

Witam

Ozdabianie świeczek dekupażem , okazało się banalnie proste. Gdy znalazłam w sieci instrukcję, to szczerze wątpiłam, czy to zadziała. Bo jak można połączyć świeczkę z papierową serwetką bez grama klej, lakieru czy innego medium??? Nie da się!!! Tak myślałam, jak Tomasz Niedowiarek. Ale zwracam honor autorce tego kursu. Niemożliwe stało się możliwe. Za pomocą suszarki do włosów i kawałka papieru śniadaniowego, można połączyć na stałe serwetkę ze świeczką.
Oto moje świece:










Świeczek było 8 a zdjęć wyszło dużo więcej. Nie mogłam się zdecydować, które tutaj wstawić.

Co myślicie o taki sposobie, ozdabiania świec???


Pozdrawiam serdecznie

mamawiki

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają z której Rudy jesteś?uzywasz jakiegos podładu do ozdabiania tych swiec?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z Goduli :) nie używałam nic poza suszarką i papierem śniadaniowym. http://www.youtube.com/watch?v=-YEFBRaRJNM

      Usuń
  2. Dla kogo proste to proste ha,ha,ja kiedyś próbowałam zrobić cos takiego i chyba za mocno"suszyłam "bo tak sie wtopiło,że aż fale się porobiły,zmarnowałam tylko taką wielka ,ładną swiecę:))
    No,ale Twoje wyszły fantastyczne,gładziutkie-super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa,juz wiem co spaprałam..obejrzałam ten filmik i kurczę ,ja suszyłam od razu serwetkę ,a to tzreba papierem owinąć !
      W takim razie może jeszcze raz kiedys spróbuję:))

      Usuń
    2. Spróbuj, spróbuj :) efekt naprawdę jest fajny!

      Usuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty