O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

czwartek, 25 kwietnia 2013

Kartki komunijne - nadal

Witajcie !!!
Piękny dzionek dziś mamy. Słoneczko grzeje , aż żyć się chce. Dzisiejsze do południa spędziłam na wycieczce rowerowej. Okazało się , że w najbliższej okolicy są fajne tereny , gdzie można po przebywać na łonie natury. Udało nam  (bo jeździłyśmy razem z koleżanką, gdy nasze córy były w szkole) zobaczyć goniące się  zające. Fajnie było, tylko ja skleroza zapomniałam zabrać aparatu, więc zdjęć brak. Jutro idziemy z kijami, co by tyłki odpoczęły 
Dziś kolejna porcja Pamiątek Pierwszej Komunii Świętej .







To jeszcze nie koniec, teraz idę zasiąść do biurka i będę tworzyć kolejne karteczki.


Pozdrawiam serdecznie


mamawiki





3 komentarze:

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty