O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

środa, 24 kwietnia 2013

Środowe torby

Witajcie!!!
Kolejna środa, kolejne torby.
Dziś kilka toreb. Ostatnie kilka dni spędziłam na spacerach z kijami oraz przy maszynie.
Kije, bo w końcu wiosna nadeszła i trzeba chociaż trochę o kondycję , po zimie , zadbać.
Chciałabym trochę po górach powędrować a do tego trzeba jednak się przygotować.
Torba z ostatniego posta tak się spodobała, że musiałam od razu kolejną uszyć. A jak już zaczęłam kroić materiał, to skroiłam na trzy torebki. Dwie sówki uszyłam, a trzecią chcę z kotkiem zrobić.



Z tyłu są dwie kieszenie

 W środku kwiatowa podszewka i kieszeń na drobiazgi.
Ta ze skośną klapką jeszcze szuka właściciela. Więc gdyby ktoś był chętny, to zapraszam

Oprócz tych " młodzieżowych " toreb,  powstała "poważna " torebka na prezent dla mamy.
Na zdjęciach wyszła trochę krzywo, ale w rzeczywistości jest prosta


 Pozdrawiam serdecznie

mamawiki

2 komentarze:

  1. Świetne te Twoje torby !
    czekam na nastepne,a w górach jeszcze śnieg ,to zdązysz się rozchodzić

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne torby ,moja faworytka to ta dla mamy -swietna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty