O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

wtorek, 4 czerwca 2013

Gdzie byłam gdy mnie nie było?

Witam!!!
Od ostatniego posta robótkowego minęło już wiele dni. To nie jest tak, że nic w tym czasie nie robiłam.
Odbył się mały remoncik, zmieniałyśmy z Wiktorią kolory ścian, same ponieważ mąż cały czas na wyjeździe w Czechach.
Wiki ozdabiała ściany kwiatami, przed ich pomalowaniem 


Tak to mniej więcej wyglądało

W następnym poście będzie torebka .

Pozdrawiam serdecznie
mamawiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty