O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Zapraszam do zabawy w Podaj Dalej

Witam
Jakiś czas temu zapisałam się u Paulinki na zabawę Podaj Dalej.
Dziś chwalę się niespodziankami jakie Paulina dla mnie przygotowała.




Dostałam cudnej urody breloczek. O pszczółkę od razu była kłótnia, bo Wiki też była zainteresowana zawartością przesyłki. Kolczyki są w moim ulubionym kolorze. Herbatki i czekolada czekają na skonsumowanie. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI PAULINKO!!!



Teraz ja przygotowuję niespodziankowe prezenty dla trzech osób :)
A co trzeba zrobić, żeby dostać niespodziankę? Podaję za Pauliną
Po pierwsze: należy wyrazić chęć wzięcia udziału w zabawie.
Po drugie: trzeba mieć bloga.
Pierwsze trzy osoby, które taką chęć wyrażą zostaną przeze mnie obdarowane niespodzianką.
Na wysłanie prezentów mam rok, ale nie mam zamiaru tyle czekać ;)
Każda z osób, które się zapiszą zobowiązuje się jednocześnie do zorganizowania takiej zabawy u siebie i obdarowania kolejnych trzech osób.

Zapraszam do zabawy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty