O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

czwartek, 25 lipca 2013

Urodzinowo ślubnie

Witam serdecznie w ten letni poranek!!
Dziś zalegające jeszcze na kompie zdjęcia karteczek, które już pofrunęły w świat.

Pierwsza jest karteczka urodzinowa dla pewnej 10 -latki,



Druga karteczka ślubna, ta też już została wręczona, a zamawiający wybawieni na weselu.
Zdjęcie cyknięte w przelocie, ale jest. Dużo moich prac wyrusza w świat bez dokumentacji zdjęciowej(o ja skleroza)




Pozdrawiam

mamawiki

3 komentarze:

  1. Śliczne kartki! Aż kusi, bym i ja się za coś podobnego zabrała!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie, z Twoich ust pochwała , wiele dla mnie znaczy:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty