O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

czwartek, 2 stycznia 2014

PROJEKT 365 DNI



Witam !!!
Już od dłuższego czasu myślałam o takim PROJEKCIE , który mobilizował by mnie do wstawiania codziennie chociaż jednego zdjęcia .
Dziś z okazji kolejnych moich urodzin, taki prezent sobie ofiaruję.
Ponieważ dziś już jest drugi dzień nowego roku, to dziś wstawię dwa zdjęcia.

1 NOWOROCZNE FAJERWERKI



2 PIĘKNE MACIERZYŃSTWO







 Pozdrawiam
mamawiki

1 komentarz:

  1. hi hi :) cycki cycki :D jedna z najpiekniejszych chwil macierzynstwa :) :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty