O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

środa, 8 stycznia 2014

PROJEKT 365 DNI

Witam !!!!
Ósme zdjęcie w tym rocznym projekcie, to moja kolejna zabawka.
Maszyna ta jeszcze pracowała w trybie "nożnym" mój śp Dziadek przerobił ją na pedał elektryczny.
Wczoraj to cudo wróciło do mnie po regulacji od szpeca i mam nadzieję coś ciekawego na niej uszyć.
Teraz będę się zastanawiać na , którym staruszku się lepiej szyje.



8. łucznik


Dziś pewnie pojawi się jeszcze post z foto wyzwania u ULI.

Pozdrawiam serdecznie

mamawiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty