O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

poniedziałek, 3 lutego 2014

PROJEKT 365/ 21-34


Witam serdecznie !!!
Mój projekt 365 dni troszeczkę został zaniedbany. Dwa tygodnie minęły od ostatniego posta.O zdjęciach starałam się pamiętać codziennie ale z publikacją było gorzej. Choróbsko mnie połamało i na nic nie miałam siły. Dziś będzie aż 14 zdjęć, ich kolejność jest przypadkowa, ale jest to taki mały przegląd tych dwóch tygodni.


1.


2.



3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14


1.niedzielny obiadek 2.termofor - bardzo rozgrzewający w czasie gorączki 3.jedna z dwóch pozostałych w domu  bombek karczochowych, które zrobiłam w tym sezonie 4. drugi karczoch, pozostałe z domu wyfrunęły 5.zima ,której już nie ma, w drodze na trening 6.zimowy park 7.hill climb racing ranking wyników 8. produkcja makaronu  9. wałkowanie makaronu 10. przeczytana w łóżku 11. chusta zrobiona dla mojej mamy  z okazji Dnia Babci 12. pierwsza czapka z wrabianym wzorem 13. witaminki 14.więcej witaminek ;-)


Pozdrawiam serdecznie

mamawiki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty