O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

sobota, 22 marca 2014

Dzienniczek- pamiętnik ciąży

Witam serdecznie


W lutym dla mojej młodszej siorki wykonałam taki oto pamiętnik ciąży. Jest w nim miejsce na test ciążowy, zdjęcie z usg i inne pamiątki z tego cudownego czasu. Siostrze się spodobał.
Oto kilka zdjęć tego dzieła :





















Pozdrawiam serdecznie

mamawiki

1 komentarz:

  1. Fajna rzecz, pięknie ozdobiona! świetny pomysł na pamiątkę, bo coś takiego przechowuje się całe życie. Pozdrawiam mile!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty