O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

poniedziałek, 14 stycznia 2013

Karteczki

Witam!
Pierwsze w tym roku karteczki dla małych solenizantek.
Dla pewnej pięciolatki i dla nieznajomej dziewięciolatki

Pięciolatkę znam i wiem , że jest wielbicielką kotów wszelkich.

 


Dziewięciolatki nie znam i nie wiem czym się interesuje , ale pomyślałam, że Szarego Misia wszyscy lubią.



Pozdrawiam serdecznie

4 komentarze:

  1. fajne kartki :O)
    dziękuję za udział w moim candy, powodzenia :O)
    pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  2. karteczki śliczne,niedługo wpadnę wsio obejrzeć.dziękuję za dołączenie do moich zaglądaczy i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kartki! Misie lubią nawet chłopcy i to sporzy chłopcy;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty