O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

czwartek, 14 marca 2013

Sztrykowanie, heklowanie i inne wyplatanie

Witam serdecznie!!!

Dziś będzie o innym wyplataniu.
Ostatni tydzień spędziłam na mozolnym skręcaniu rurek.
Gdy już powstała hurtowa ilość tych rureczek, byłam przygotowana na poprowadzenie małego kursiku  z papierowej wikliny. Nauczyciel ze mnie żaden, ale udało się (nie bez pomocy). Zostałam poproszona przez Katechetkę mojej córci, aby dzieciakom pokazać co i jak. Dzieciaki przygotowują  dekoracje świąteczne, które sprzedają na kiermaszu, zebrane środki przekazują na Misje.
Dzieciaki nauczyły się skręcać rurki , spróbowały tez wyplatać koszyczki.
Dla niektórych była to czarna magia ale kilka osóbek chyba połknęło bakcyla plecionkarskiego.
Pokażę Wam dziś plecionki mojej córci i moje.

Najpierw powstały koszyczki



Później zabrałam się za kurki



A teraz mam na balkonie zrobioną malarnię i tam męczę te plecionki farbami.
Nie jest lekko bo u nas zima wróciła i tam marznę, ale na spray-owanie innego pomysłu nie mam.
To dziś tyle.

Pozdrawiam serecznie

mamawiki

1 komentarz:

  1. Fajnie ze dzieciaki chcą się czegoś nauczyć,po malowaniu i dekorowaniu będą śliczne stroiki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty