O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

Wyzwanie fotograficzne - LIPIEC dzień # 3


Środa   COŚ INSPIRUJĄCEGO

Podczas , każdego pobytu nad morzem , najbardziej inspirują mnie wschody i zachody słońca.
Uwielbiam je oglądać. Tym razem miałam, okazję podziwiać zachody , każdego dnia, ponieważ mieszkaliśmy na  wydmie. Mimo, że codziennie było te same słońce i te same morze, zachód był codziennie inny.






***




Oczywiście przypominam i bardzo serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w PODAJ DALEJ , które organizuję, aby móc się odwdzięczyć za super prezenty jakie otrzymałam od Paulinki.


Pozdrawiam
mamawiki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty