O mnie

Moje zdjęcie
Ruda Śląska, Poland
Witam mam na imię Monika. Jestem żoną wspaniałego męża i mamą ukochanej córeczki.W wolnych chwilach próbuję swoich sił w różnych robótkach ręcznych. Zapraszam i pozdrawiam

Obserwatorzy

sobota, 13 lipca 2013

Wyzwanie fotograficzne - LIPIEC dzień # 6



Sobota   WODA

Już końcówka tygodniowego wyzwania u Uli .
Dzisiejsze zdjęcie zostało wykonane  jeszcze podczas naszego pobytu nad morzem. Ale zostało wykonane celowo na potrzeby wyzwania.
Oto wielka woda


A co jutro pokarzę??? Sama nie wiem, może jeszcze raz morze???
Bo to przecież jedno z moich ulubionych miejsc.Pożyjemy zobaczymy :DDD


****




Oczywiście przypominam i bardzo serdecznie zapraszam do wzięcia udziału w PODAJ DALEJ , które organizuję, aby móc się odwdzięczyć za super prezenty jakie otrzymałam od Paulinki.


Pozdrawiam

mamawiki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję, za każde pozostawione słowo ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty